Объявления от 529 до 552 из 1008 найденных.
Менеджер по створенню реклами
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Вимоги: - Універсальність у рекламі (досвід роботи з печаткою, інтернетом, дизайнерами в просуванні товарів); - Енергійність, ініціативність, наявність креативних ідей і вміння втілювати їх у життя; - Комунікабельність, організованість, акуратність.
Фахівець з питань продажу
Вимоги: - Досвід в прямих продажах вітається; - Знання 1С вітається; - Прагнення до професійного та особистого росту; - Комунікабельність; - Здатність до навчання; Обов'язки: - Виконання плану продажів і збільшення обсягів продажів; - Пошук і ведення нових клієнтів; - Консультаційна підтримка клієнтів; - Ведення телефонних переговорів; - Ведення клієнтської бази в 1С; - Підготовка звітів керівництва; Умови: - Конкурентний, стабільний дохід; - Офіс у центрі міста; - Адекватне керівництво; - Дружня команда професіоналів.
Менеджер по підбору персоналу
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Менеджер з персоналу». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи. Вимоги: - Комунікабельність; - Активність; - Вміння працювати в колективі; - здатність швидко навчатися; - Вміння працювати з ПК; - Вітається знання іноземних мов.
Спеціаліст з маркетингу
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Маркетолог». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Вища освiта; - Досвiд працi в сферi маркетинга та досвiд роботи з рекламними агентствами; - Розвинена абстрактна та творча уява; - Активна життєва позицiя.
Спеціаліст в логістиці
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Логіст». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи! Вимоги: - Середню спеціальну або вищу освіту; - Розуміння логістичних процесів, досвід в комунікаціях; - Знання MS Office, вітається 1С, Excel, Access; - Акуратність, відповідальність, старанність.
Креативний директор
Обов'язки: - Організація рекламних кампаній та заходів в пресі і ЗМІ; - Організація участі у виставках; - Робота з менеджерами по продажах в просуванні товарів; - Розробка презентаційних матеріалів; Умови: - Кар'єрний ріст; - Адекватне керівництво; - Закордонні поїздки; - Робота в зростаючої.
Керівник у відділ кадрів
У компанії відкрита вакансія керівника у відділ кадрів. Посада керівна, тому в першу чергу розглянемо кандидатів с ДР в управлінні з персоналом. Але, якщо у вас ДР відсутній, але ви готові приступити до роботи і навчитися новому функціоналу - записуйтеся до нас на співбесіду. Вимоги: 20-45 років (дівчина / жінка), грамотна, уважна, відповідальна, вміння працювати в стислих часових рамках, системне мислення, пошук різних варіантів вирішення завдань; Обов'язки: контроль виконання завдань, курирування і організація роботи персоналу, проведення співбесід, ділове листування, прийом вхідних дзвінків, звітність.
Керівник напряму
Вимоги: - Знання технік продажу; - Знання основ логістики; - Досвід управління організацією (від 10 чоловік); - Орієнтир на результат; - Уміння комунікувати з різними людьми; - Досвід роботи в дистрибуції; - Досвід роботи від півроку на аналогічній посаді; - Впевнений користувач ПК (MS Office) Обов'язки: -.
Телефоніст-диспетчер
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Диспетчер-телефоніст»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи бажано (не обов’язково); - знання ПК; - уважнiсть; - грамотна мова; - приємний голос.
Військовий пенсіонер
Для допомоги керівнику в питаннях організації, потрібні люди з військовим квитком, службовці, військові пенсіонери; В основі Вашої діяльності буде робота з особовим складом, управління та виконання завдань керівника. Гарантуємо своєчасну оплату праці, згуртований колектив, професійне керівництво і затишну атмосферу роботи!.
Працівник з банківським досвідом роботи
Вимоги : - Середня спеціальна або вища освіта ; - вміння працювати в команді; - Здатність до навчання, старанність, відповідальність ; - Знання Excel , 1С, Microsoft Word ; - Знання основ економіки та планування ; Обов'язки : - Знання наказів, відомчих інструкцій і нормативних документів, що стосуються діяльності структурного підрозділу ; - Обробка та аналіз фінансової інформації , формування пропозицій ; - Участь у звірках , інвентаризації , звітність ; - Формування первинної документації (рахунки , заявки , контракти) ; - Управлінська звітність керівництву ; - Консультування клієнтів.
Асистентка-секретар
Вимоги: - Сумлінне виконання обов’язків; - Здатність до навчання; - Уміння працювати в колективі; - Позитивне ставлення до життя. Обов’язки: - Підготовка звітів керівництву; - Консультування клієнтів в телефонному режимі; - Заповнення документообігу; - Рішення організаційних питань в офісі. Умови: - Гарний коллектив; - Кар’єрний ріст; - Можливість подорожувати за рахунок фірми; - Поглиблення знаннів в економічному напрямку.
Виконувач рецепціоніста
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор на рецепшн»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Видача вiдвiдувачам анкет; - Робота з нескладними паперами; - Прийом телефонних дзвiнкiв; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; - Позитивне ставлення до життя) Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливий кар’єрний рiст; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.
Працівник з досвідом адміністратора
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор офiсу»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Заповнення бланкiв замовлень; - Робота з паперами; - Дiлове спiлкування з клiєнтами компанii; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливi подорожi по Українi та за межами; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.
Работа в интернете..
Наш сайт легко доступный для молодых, энергичных и перспективных работников, которые так же должны иметь желание работать в интернете. Вы будете заниматься распространение реклам в социальных сетях, на блогах, размещать видео в YouTube, а также на досках объявления. Более подробную информацию можете получить у нас на сайте: http://buxinfo.
Требуется региональный менеджер
Требуется региональный менеджер. Продвижение фарм препаратов, лечебной косметики, быстрого питания. Соц. пакет, официальное оформление Зарплата от 20000 руб. сдельно - премиальная. Юрий Семенович +79787610865 info@lavkazdorovia.com molodostklimenko@mail.ru.
Личный помощник руководителя
Требования: Ответственность, позитивность, желание и стремление к новым знаниям и получению новых навыков. Готовность работать на результат и четкое следование должностным инструкциям. Умение доносить свою точку зрения и нестандартность мышления. Если в данный момент этих навыков у вас нет, но есть желание их развить, то можете смело отправлять свои заявки! Обязанности: Помощь директору в подборе и обучении персонала, самостоятельное обучение по образовательной программе удаленной через интернет.
Сотрудник с функциями менеджера по персоналу
-подбор персонала; -умение действовать энергично, способность выдвигать идеи; -навыки проведения собеседований; -организация корпоративных мероприятий. -уверенный пользователь ПК — MS Office (Word, Excel), Internet; -грамотная устная и письменная речь; - карьерное развитие; .
Менеджер -консультант по визовой поддержке.
Менеджер -консультант по визовой поддержке. Женщина (25-40 лет) для работы в офисе (Бабушкинский р-н). Предпочтение отдается кандидатам, имеющих опыт работы в визовых и кадровых агенствах, в сфере туризма, Call-центрах, супервайзерам. Резюме в стандартной форме на email, запись на собеседование по тел или скайп-собеседование.
Офис-менеджер в Днепропетровске
Требуется женщина (25-40 лет) для работы в офисе (Бабушкинский р-н). Предпочтение отдается кандидатам, имеющих опыт работы в визовых и кадровых агенствах, в сфере туризма, Call-центрах, супервайзерам. Более подробную информацию вы можете получить по нижеуказанным телефонам: тел.+38 063 2234848 Время работы: понедельник — суббота, с 9−00 до 17−00.
Менеджер по работе с клиентами.Частичная занятость.
Требования к соискателю: Возраст от 23-45 лет. Активность, умение распределять своё рабочее время.Базовое знание пк. Свободный выход в интернет. Обучаемость. Обязанности: Вся работа производится в сети интернета. Работа с клиентами.Наработка клиентской базы. Составление шаблонов, работа на досках объявлений а также работа в социальных.
Требуются мерчендайзеры Львов
Условия: -Свободный график работы или частичная зайнятость; -зарплата 2000-2500грн.; -при надлежащей работе компания предоставляет Рекомендательные письма, а для студентов может помочь с Практикой, ; -Карьерный рост; Требования: Наличие Интернета, фотокамеры на телефоне или цифрового фотоаппарата, Опыт работы приветствуется!!! Обязанности: выкладка товара, поднятие товара со склада, снятие остатков, составление отчетов, прием заказов по необходимости.
Выпускникам ВУЗов, студентам
Требования: - уверенный пользователь ПК, - грамотная речь, аккуратность, исполнительность - рассмотрим студента, выпускника ВУЗа Обязанности: - обработка поступающей информации (тел.звонки, почта) - внесение информации в учетную базу данных - оформление необходимой документации - консультирование клиентов, работа с заказчиками - планирование работ и отчетность руководству Условия: - удобный график, стабильный доход+% - офис в центре города - возможность карьерного роста, дружный коллектив.
Помощник руководителя по решению организационных вопросов.
В связи с расширением организации, проводим дополнительный набор сотрудников для работы в офис по специальности "Помощник руководителя по решению организационных вопросов". Требования: возраст от 25 до 50 лет, ответственность, коммуникабельность, пользователь ПК. Обязанности: организация работы офиса, контроль пропускного режима, разрешение конфликтных ситуаций, прием телефонных звонков, прием и регистрация заявок, консультирование клиентов.
На данной странице представлены бесплатные объявления в разделе Вакансии менеджер, Украина . Чтобы подобрать объявления по ключевому слову, типу или цене воспользуйтесь формой поиска. Вы также можете очень просто и быстро добавить свое объявление. Чтобы дать объявление в категории Вакансии менеджер, Украина перейдите по ссылке "Дать объявление".
Вы просмотрели объявления в разделе Вакансии менеджер, Украина на сайте AdMir - мир бесплатных объявлений. Здесь вы можете найти объявления от частных лиц, фирм или интернет магазинов по темам продажа Вакансии менеджер, Украина, купить Вакансии менеджер, Украина, сдам Украина, сниму Украина, продам недвижимость в городе Украина.
AdMir это доска объявлений, где любой желающий может разместить бесплатные объявления.
Чтобы отредактировать ранее добавленные объявления или просмотреть сообщения на ваши объявления воспользуйтесь вкладкой "Мои объявления" в верхнем меню.